Sunday, June 21, 2009

TERINGIN

Sejak dari kecil, semasa di kampung, semasa di alam persekolahan, teringin rasanya nak pi tempat-tempat yang bersejarah yang selalu ada gambar dalam buku teks. Antaranya Tugu Negara, Muzium Negara, Pusat Sains Negara, Kota A Famosa dan banyak lagi. Nak kata jauh, dah dekat dah. Cuma tak berkesempatan lagi untuk nak ke sana. Mungkin ada yang akan kata, apa barang pi tempat-tempat macam tu. Tapi keinginan untuk sampai ke sana tak pernah luntur. Bilalah dapat pi????????

Pusat Sains Negara
Muzium Negara


Kota A Famosa

Tugu Negara

.

4 comments:

aku wanita said...

hurmm...org pun tingin gak nk pi PSN tuh...setiap kali lalu depan PSN waktu malam...huhhhhh...teruja sungguh tgk tempat tu...unik sgt...building tu mcm hidup...sekejap warna hijau...sekejap warna merah...sekejap warna biru...tukar2 warna lampu die...
Nak pi nanti ajak org sekali erk...

...:)

perjalanan said...

plan la satu hari...aku pun dh lame x gi tmpt2 cmni...aku bleh jadi pemandu pelancong, haha...


salam perjalanan...

aboy said...

Lan...xyah la lan...
Dia dah ade pemandu pelancong sendiri tu..=)..

Jangan marah abg B-cir..Muahh

perjalanan said...

ops, lupe la boy...
ok2, aku tarik diri la, hehe...


salam perjalanan...