Tuesday, June 2, 2009

SEDIH HILANG DI ATAS PENTAS

Semasa saya di Pulau Pangkor baru-baru ini, saya menerima panggilan dari sahabat baik saya Azlan a.k.a. Perjalanan. Beliau memaklumkan bahawa kalau saya tak beli Harian Metro hari ini (Jumaat) saya akan rugi. Ingatkan ada muka dia masuk paper. Katanya kawan kita masuk paper. Cerita pasal John konvo. Saya pun belilah. Belek punya belek tak jumpa-jumpa. Sekali baru perasan Harian Metro Pangkor adalah edisi utara. Patutla tak dak. Bila pulang ke Shah Alam, saya sempat bukak Blog Perjalanan. Baru dapat tgk. Ada jugak saya try cari secara online tapi tak der gambar. Yang peliknya, bila pulak si Azmie Apandi a.k.a. Beautifool Life tu sekampung ngan John? Pelik-pelik.... salah info ni.....
Apa-apa pun sekalung TAHNIAH kepada semua ahli PERLU dan rakan-rakan yang baru konvo.
(Diella, Lenny, Ika, Ajoi, Abby, John, dan ramai lagi.......)

2 comments:

PPT said...

Patut tulih sekapai bukan sekampung....

hijau bumi Tuhan... said...

kalo aku cepat skit time tu, dh tentu aku pun inteprem skali...jadi org kmpg john gak, huhuhu...


salam perjalanan...