Sunday, July 26, 2009

KEHORMATAN KAMI, PERMAISURIKU......

"KEHORMATAN KAMI, PERMAISURIKU" Itulah maksud disebalik nama anak buah saya. Setelah 20 hari kelahiran, baru saya berkesempatan untuk pergi melawat anak buah saya yang baru lahir di Kelantan. Dengan perjalanan yang mengambil masa hampir 9 jam dari Shah Alam, saya tiba di Kota Bharu pada pukul 5.30 pagi. Disamping melawat anak buah, saya juga sempat melawat keluarga mertua adik saya. Kali ini saya terasa amat rugi. Kalau tak disebabkan demam dan batuk yang belum cukup sembuh, dah tentu saya berkenduri buah-buahan disana. Apabila dihidangkan durian dan rambutan, saya terpaksa menolak disebabkan belum cukup sihat. Rugi sungguh....


.

12 comments:

aie akaike said...

ang bila plak nak buat anak??

abg elahm said...

gomo klate gomo

ahboy said...

dah dekat dah tu abg b-ceh..
Dah rehersal dukung dah tu...:-)

FoO dA fIrSt#1 said...

Aie Akaike,
awal lagi la aie...

Abg Elahm,
eja nama sendiri pon salah..

Ahboy,
Dok dukung pun kekok lagi, lmbt lagi...

perjalanan... said...

fuh, mmg ada gaya seorang ibu dan ayah...cara dukung pun dah ok tu,hehe...


salam perjalanan...

~sha~ said...

wahhhhhh.....
pasni kak anis ngn abg yasir lak....
nnt baby bg name sha..
cuuwit~~

bsiios said...

asyik sha je..xmo lh..nnti jadi mcm sha degil hahahah

~sha~ said...

mn de sha degil la...
sha ank yg dgr ckp tau....
sopan santun...
huhu...
kna gak bg name sha kt baby nnt..

bsiios said...

sha memng tak degil, budak yg baik , sopan, tapiiiiiiiii sha x leh letak kat nama baby boy... eh sha kan laki (mcm a.ap ckp)

ezzah_puteri said...

..nama baby same cumil ngan baby nye=)

irdina...luv it!!

teamtact said...

pembetulan

maksudnya.....

kehormatan kami, permaisuriku FOO...

飯糰夾蛋Karen said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社