Monday, July 20, 2009

TERASA LAIN....

Dulu sangat rapat satu sama lain, sangat mesra satu sama lain, sangat menghormati satu sama lain, sangat bersimpati antara satu sama lain, sangat transparent antara satu sama lain, sangat tak berkira antara satu sama lain, sangat slumber antara satu sama lain, sangat sempoi antara satu sama lain, sangat bantu-membantu antara satu sama lain......

Tapi sekarang terasa lain, tidak serapat, semesra, menghormati, bersimpati, transparent, seslumber, sesempoi, membantu satu sama lain seperti dulu.....Terasa seperti orang luar dan tak dikenali...Yang mencari dilupa, yang mendapat dilebihkan...

Mungkin kerana sesuatu, atau pun satu perkara. Hati mula terasa bagai kacang lupakan kulit dan tanah yang telah mewujudkan sebutir biji kacang, serta terasa ingin membalas. Tapi tidak, biar masa yang mengajar dan memberi petunjuk kepadanya.....
Bukan memohon, bukan merayu, cuma mahu diingati, sudah memadai.......
.

6 comments:

Beautifool Life said...

aku pun terasa lain gak... terasa lain kali... hahaha!

buat ape nko nak org ingat nko? nko bukan sape2 pun... lupakan la niat nko tu... lg nko pk lg kecik hati nko yg besar tu (tngok org ler)... jgn sampai nko nk mgungkit dah la... Juz let go je... ape susah...

aboy said...

Xpe bro...
Xingat sudah...
baik kita ingat orang yang ingat kita je..=)

perjalanan... said...

"ingat-ingat itu remember...
jgn lupa itu dont forget...
saya sayang kamu, i love u...
hanya engkau, only u..."

ingt dak lagu scout ni, haha...
hang nyanyi la lagu ni kt org tu, hehe...


salam perjalanan...

aie akaike said...

takpa. aku masih ingat kat ang.

mardaorange said...

wow cm sentap bis jer ayt 2..tp best r ayt lu bro..slap2 leh ksk org 2 sentap kot..tp kalo x t'rs pape gk x tau mau kater per laa.. dasar ati kering..emm..

Nurazlin said...

ayat tu utk saper..mcm sedih jer dgr...