Saturday, May 2, 2009

1st ANNIVERSARY


Hari ini, pada tanggal 3 Mei 2009, genaplah setahun usia REMBANG WAKTU. Post pertama adalah mengenai pengenalan untuk blog ini. Alhamdulillah, nampaknya saya masih mampu untuk berblog. Telah banyak cerita dan nukilan, baik dan tidak, suka dan duka, telah saya coretkan dalam blog ini. Sekiranya ada yang terasa saya minta maaf. Bukan tujuan untuk menghina atau merendah-rendahkan, cuma sekadar untuk mengingati antara satu sama lain serta berpesan kepada diri sendiri.

Banyak yang saya perolehi dalam berblog ni. Banyak jugak yang dipelajari. Tak semestinya untuk berblog kita perlu pandai mengarang atau menulis, bila dah start secara otomatisnya ada saja yang nak ditaip. Saya pada permulaan dulu juga sama. Apabila di propose oleh pemilik Coretan Di Kala Senggang, HCM, saya terpikir, "apa la yang aku nak tulis nanti". Sekarang dah setahun, dan dah lebih 150 post telah diterbitkan. Fuh, macam buat buku pulak.

Diharap, selepas ini saya masih boleh menyambut ulang tahun yang ke-2 Rembang Waktu.

# Hidup Blogosphere....

4 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

hepi besday...
smoga semakin merembang...


salam perjalanan...

Anonymous said...

happy birthday....tahniah ke atas blok anda....

Anonymous said...

happy birthday....tahniah ke atas blok anda....

hisyamchemat said...

Tahniah Rembang Waktu. Coretan anda sebenarnya amat menarik untuk dikongsi. Teruskan usaha murni untuk berkongsi idea dan pengalaman.