Monday, August 4, 2008

COLUMBIA



Columbia pertama yang dimiliki ialah baju kameja Columbia.
Columbia kedua yang dimiliki ialah seluar Columbia
Columbia ketiga yang dimiliki ialah sweater Columbia
Columbia keempat yang dimiliki ialah baju sejuk tebal Columbia
Dan Columbia terbaru yang dimiliki ialah pisau Columbia.

Entah macam mana saya boleh berminat dengan Columbia ni. Mungkin kerana Otai-otai rekreasi dulu suka pakai keluaran Columbia. Tertarik hati pula saya kepada Columbia.


Pisau Columbia


Baju Kemeja Columbia


Sweater Columbia



Baju Sejuk Columbia


Seluar Columbia

8 comments:

wegreentheearth said...

nie geng columbia yg dok pecah umah tu ker??

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Jangan Lupa,
Ada hospital Columbia jugak kat Puchong, berdekatan GIANT Puchong..

yazilahyazir said...

salam yasir..

pisau tu cun ar..
tp mcm penah nampak je...ahhahhahahha
akak pun ada..ehheheheh

moncet said...

flat colombia kat seksyen 16 shah alam..
ang penah sampai kan?

Nurul said...

Dulu PPT ada bagi hadiah sweater Columbia, dalam hati "apa hal bagi hadiah kat aku ni" rupa2nya ada udang disebalik mee. he he he. sweater tu tersimpan lg sampai skrg....

FoO dA fIrSt#1 said...

kepada kak nurul,
alang-alang dah ada pakai la. jangan simpan lama-lama.

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Yasir,
Cuba cari sejarah jenama nie....
Mantap lagi kalau orang tahu sejarah dan kenapa ianya hangat di pasaran untuk penggiat rekreasi..

Cheers....

wegreentheearth said...

aikss..
kak nurul mengenang kembali kisah lama nampak..
mantap jugak kalu ada orang nak bgtau sejarah jenama nie..