Wednesday, August 27, 2008

KENANGAN SAMBUTAN HARI LAHIR

Salam, sedang saya asyik memilih gambar-gambar botak dibawah, secara tak sengaja saya tertengok gambar masa menyambut hari lahir En. Hisyam Che Mat yang ke-33 kalau saya tak silap. Kami, PERLU, menyambut majlis itu di Taman Tasik Shah Alam. Ramai yang datang termasuk alumni-alumni (masa tuh saya student lagik) yang turut serta menyambut majlis tersebut. Kalau tak salah saya, masa tuh jugak lah ada satu insiden yang menyebabkan rakan kami Wa’ad, jatuh dan cedera di kepala lutuTnya akibat dari serangan tepung secara hendap oleh Izamuddin a.k.a. Stoner dari belakang. Tersenyum sendiri bila ingat peristiwa itu.


ALA-ALA SEGAN NAK POTONG KEK.


ORANG LAIN YANG DIRAI, ORANG YANG YANG LEBIH SERONOK.


ALAMAK, SORI BOS, TERKENA...

p/s: SELAMAT HARI LAHIR BOS, SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI
.
.

5 comments:

aboy said...

depa yang kat UiTm xtau ka arini hari jadi boss bro..
Senyap je depa ni???huh...
Bukan la kata nak membazir kan..tapi..kita buat sambutan tu untuk menghargai jasa yang boss berikan betul x??
Ke dorang ade wat surprise bro??
xjemput Alumni pun..huhuh

Stoner said...

hahahahahahahaahahahahahahahaahah~!!!!!

FoO dA fIrSt#1 said...

ah boy,

depa ada buat. siap surprise kat bos. nanyi lagu sambil berkawat depan umah.

teghuiiiih dia segan.....

moncet said...

hahha
nasib kat umah..
tapi kami dah hampir2 nak blanket bos..

Lennyek said...

waaaaa....!!!
xdpt join...