Sunday, August 10, 2008

DINGHY KEMBALI.

Semalam, saya dan beberapa orang rakan turun ke tasik Shah Alam untuk membantu En. Hisyam mengendalikan kelas kayak Degree. Alhamdulillah, tiada sebarang kecelakaan berlaku sepanjang kelas tersebut. Kali ini saya mendapati kurang masalah semasa kelas. Mereka seperti sudah tahu dan pernah mengikuti kelas kayak. Kurang menimbulkan masalah ketika amali.


Para pelajar bersedia untuk memulakan kelas kayak


Antara kayak yang digunakan


Pada hari itu juga, setelah hampir setahun, kini saya kembali melihat dinghy EMC oren fakulti beraksi. Sebelum ini bermacam-macam masalah yang saya dengar. Rosaklah, bocorlah, apelah…. Tapi kali ini ianya dapat digunakan untuk kelas kayak. Dapat la bawak pi Kenyir. Saya sendiri pun sempat jugak mengemudi dinghy tersebut setelah kelas tamat. Saja nak lepas gian.


Dinghy fakulti kembali beraksi

3 comments:

myre said...

adoi best nya....
nak join x leh
heheheheheh

FoO dA fIrSt#1 said...

sapa kata tak boleh?

aboy said...

hehe..nak join??
gi amik TOT dulu beb..=)..