Wednesday, October 15, 2008

KAHWIN....

Salam…

Kahwin? Aku nak kahwin ka? Bukan kot…

Esok, aku akan bertolak ke Kota Bharu Kelantan bersama sepupu aku. Pada tanggal 18.10.2008 adik aku yang bertugas sebagai polis di Tumpat, Kelantan akan menamatkan zaman bujangnya bersama wanita idamannya di sana. Langkah bendul la pulak. Nak buat macam mana, dah jodoh dia sampai dulu. Abang dia no problem punya.

Harap-harap, hubungan mereka akan berkekalan hingga ke anak cucu…. Amin….

.

.

9 comments:

Lennyek said...

2009?tu bukan lagi staun ke bbh?

Tropic Puppet said...

Frust la tu sbb xkawin2 lg (jala ku tebar belum lg mengena)... Sampai tahun pun xingat... Sabar Ser... Budak cute macam ko mesti ada orang nak punya... Blom jumpa lg tu...

Lennyek said...

bbh...kalo akak kte free..kte gtau bbah..

wahai tropic puppet..jgn anda mengata orang,walhal anda juga belum berkahwin..(tapi dalam jala dah ade isi da)

aboy said...

hahaha...sape isi dia tu???banyak ke?(selalu kalau pakai jala ni nak tangkap banyak ikan...)hehehe...
lain la pancing kan...=)

Papepun,tahniah jugak kat hang yaser...bakal terima adik ipar baru..=)...Untuk hang pulak,InsyaAllah,akan tiba yang sesuai lagi beriman..Amin...

freehours... said...

salam...
abg.yasir ni tajuk gempak je...
ingatkan tibe2 abg yang nak kawin..
hehehe
abg bile pulak??
=)

perjalanan said...

thniah pd adik hang...smoga fmily hang bertambah ceria dgn pendatang baru...kalo brkesempatan, krim slm pd mak hang, thniah dpt menantu sulung...x lama lg, hang jadik pak long yasir la,haha...:)


salam perjalanan...

wegreentheearth said...

jgn risau yaser..
hang ni kan abg comel..
mesti dpt punye..
ahaks..
aboy..
jala mie special nak tngkap satu je..sbb yg dia tngkap tu besar..
ahaks...

p_yan1511 said...

hehehehehehhe same la kite... tak pe.. jodoh tak kemana....... ada la tu nanti..... hehehehhehehehehehe

ADDIN "My Life Is Beautiful" said...

salam kedamaian,

Jodoh tu ada dimana mana, cuma usaha untuk dapatkannya..orang yang baik insyaalah akan bertemu jodoh yang baik dan berkekalan..amin

p/s tak kisah di mana bermula, yang penting di mana berakhir...