Sunday, October 26, 2008

OPEN HOUSE ABANG YAZID



Pada tanggal 25/10/2008, saya bersama rakan saya, Taher, telah pergi untuk memenuhi jemputan Abang Yazid Abdul Rani, Instruktur NFC. Tepat pukul 8.15 malam, saya sampai dirumahnya. Kemudian, kami dijamu dengan hidangan BBQ yang dimasak sendiri oleh Abang Yazid. Beliau dulu pernah menjadi chef di Canberra, Australia semasa menemai isteri beliau menyambung pelajaran disana. Ramai instruktur NFC yang dating. Dah lama tak jumpa depa. Antara yang hadir ialah Kak Aini Masayu, Abang Rashid, Kak Zura, Kak Raja Norbadariah, Kak Sabariah, Kak Adilla dan ramai lagi. Banyak jugak cerita yang keluar terumatanya berkenaan NFC. Ialah, sejak saya mengundurkan diri dari NFC, masa dah banyak problem yang timbul.



Abang Yazid tetap maintain........


Kak Ayu still macam bebudak walaupun dah ada anak satu....


Bagi Kak Adilla pulak sekarang beliau menjadi pengacara rancangan masakan Enak Rasa di TV1 RTM. Kalu nak tengok, rancngan itu keudara pada setiap hari ahad jam 9.30 pagi. Yang lain masih lagi bergiat aktif dalam bidang kecergasan terutamanya aerobic. Kak Azura sekarang dah jadi lecturer kat UiTM Arau untuk FSR.



Kak Adilla dan putri terbarunya.....


Kak Zura dan rakannya.....(dua-dua bakal pengantin)


Lama jugak kami lepak kat sana. Mana taknya, bila kami nak balik, dihalang pulak oleh Abang Yazid. Katanya alang-alang dah datang kita sembang la lama sikit. Dah la susah nak jumpa. 11.30 baru kami beransur diri.


.

Antara hadirin yang hadir....



Bila dah berjumpa (mengumpat lah tuh.........)


P/S: Terima kasih Abang Yazid kerana jemput saya…..

.

No comments: