Monday, August 4, 2008

WATER CONFIDENT

Hari ini jam 7.50 saya dah bangun. Kenapa? Ada kelas bos da….
Pukul 8.00 saya bergegas ke Pool UiTM. Sampai saja dah ada dua tiga orang budak degree dah tunggu kat luar. Saya pun sempat jugak sarapan tapau masa on the way nak datang.

Syok-syok makan tak sedar bos dah start kelas. Saya pun masuk. Rupa-rupanya saya sorang saja yang ada ( bukan student). Ingat Mus, Shawn ngan Azmi dah datang. Tapi lambat sikit. Shawn pulak tak jadi datang coz ada kerja kat opis. Masuk jugaklah saya pun.

Kelas dimulakan dengan penerangan teori oleh En. Hisyam. Lepas tu amali. Masa tuh la saya tahu, ramai jugak yang tak berapa confident dengan air. Tapi bila dah pakai BA, macam dah tak mau naik darat dah.

Alhamdulillah, kelas berjalan dengan lancer walaupun ada kelas lain di pool. Tapi, saya rasa kurang elok jugak kelas yang lagi satu, memang la pool tu tempat awam bagi tudent, tapi mana pergi rasa hormat kepada orang lain, buat pool tu macam depa punya, terpekik-terlolong. Takkan tak tau ada kelas lain yang tengah berjalan. Kesian jugak tengok En. Hisyam terpaksa meninggikan suara ketika mengajar.

Kita manusia kena ada rasa hormat, walaupun sedang berseronok. Tambah pulak mereka tu student. Paham-paham jela.....


8 comments:

sname said...

tudent tu apa?

FoO dA fIrSt#1 said...

typing error

hisyamchemat said...

Sebenarnya ada pensyarahnya di situ, tapi di depan... tak tengok apa yang berlaku di belakang. Saya tak kisah. Biasalah orang... bila dah dapat turun dalam air, lupa dunia.

wegreentheearth said...

mungkin depa fikir nak enjoy..
nak happening..tanpa memikirkan org di sekeliling..

Anonymous said...

sya tak confident ngn air yg byak...huhuh...xnak.xnak....takut blupppppp...eh mane ayshah...dah ilang ker...arghhhh...tidakkkk...huhuhuuuu...hehehee

ayshah....

Anonymous said...

terbaik utk anda just klik

http://selectedbundle.multiply.com/photos/album/1/pakaian_terpakai_terpilih

hu hu..

Anonymous said...

terbaik utk anda just klik

http://selectedbundle.multiply.com/photos/album/1/pakaian_terpakai_terpilih

hu hu..

Anonymous said...

hurmm...
lumrah bro...