Saturday, September 6, 2008

VOLKS WAGON…




AR 6911, itu lah nombor pendaftaran kereta Volks Wagon Ungu bercorak petak-petak di bumbung milik Azraie a.k.a. Aie. Semalam, semasa sampai ke rumah Mongkut, itulah pertama kali saya melihat kereta milik Aie. Kereta Dadu ( gelaran Mongkut kat kereta tu) seumur hidup saya, tak pernah merasa naik kereta klasik yang macam tu.



bila Mongkut posing kat kereta......


Teringat saya dekat rakan saya Zubir. Beliau juga ada sebiji. Volks Wagon Kuning. Baby namanya. (Zubir punya gelaran). Volks Wagon Kuning? Dah macam misteri Volks Wagon Kuning kat terowong Jelapang pulak….. hahahahaaa…

Masa nak balik dari Khulafa semalam, Aie meng‘offer’ untuk hantar saya pulang. Dapat jugak merasa naik keta klasik Volks Wagon……

P/S: Terima kasih Aie tolong hantaq……



4 comments:

angahadzim said...

salammmmm.......

macam kenal je Volks Wagen ni... macam Aie punya je. warna dan coraknye... tu pun kalau tak salah la...

wegreentheearth said...

en bad pun ader kaler kuning kan

FoO dA fIrSt#1 said...

Angah Adzim,

keta tu memang Aie punya pun....
tak baca betul-betul la tuh.....

aQu daN SesuAtu said...

wegreenthearth kenapa tiba2 en bad
ko sayang dia ka?